Ofattbart...

Hallojsan!

Jag sitter just nu och lyssnar på musik via MINRADIO och tänker som fan på en speciell person! Han är underbar, vacker, trevlig, omtänksam och väligt snäll! Ja, jag vet ni blir så sjuuukligt nyfiken nu, inte sant? Men jag säger inge mer än så. Jag har tänkt väldigt mycket på min och Manges situation och mer eller mindre kommit fram till att just nu idetta läget är det bäst för oss båda att vi låter tid och utrymme bestämma och avgöra hur det blir i framtiden!

Jag har fortfarande väldigt starka känslor för dig, men jag kan inte bara släppa allt, och jag vill framför allt INTE återgå till det såkallade liv jag hade med dig (iallafall i början och på slutet). Det finns så mycket egenskaper och sidor hos dig som jag inte kan acceptera och vi är alldeles för olika men ändå så lika så det fungerar inte just nu bara. Vi ser otroligt olika på barnuppfostran, jag är den där typen som vill markera - sätta tydliga rutiner, gränser och regler/normer som jag vet att barnet inte far illa av tvärtom - det ger barn trygghet!

Men nog om det!

För ett tag sedan hände det ofattbara, jag träffade en otroligt omtänksam, trevlig och vacker person när jag var ut med mina vänner. Jag är så glad! Denna person är så omtänksam och väldigt mån om mig och min hälsa, för jag har då aldrig varit med om att en människa brytt sig såå mycket om att jag ska äta och må bra, för det gör denna person. Det jobbiga är ju att jag fortfarande tycker väldigt mycket om Mange!  :-(

Jag har dessutom blivit stödhem åt en kissemiss vid namn Titzie  ♥, en blandras med birma och norskskogkatt! Hon är en väldigt lurvig, tillgiven, nyfiken och vacker primadonna snart 10år. Det går jättebra och jag tycker väldigt mycket om henne, hon är rumsren och äter och ja, gosar när det passar henne. Hon är ingen knäkatt utan kommer och stryker sig kring benen eller ligger tätt in till mig i soffan!

Nu ska jag gå o diska och fixa nått att äta, blir pasta med pastasås med tärnad bacon, cremefraiche och färska champinjoner...

JUMMIE!


Tack till Beatrice, Malin och Gabbi och DIG för att ni finns vid min sida och såklart all kärlek till pappa, sara, mormor, farmor och Mamma!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback