vara på min vakt..

Fredagen den trettonde, denna dag skrämmer mig inte på någotvis faktiskt. Visst kan jag erkänna att jag kanske otroligt lättskrämd och tydligen bär jag på mycket otur i mitt liv så jag försöker iallafall att vara på min vakt.

Just nu sitter jag i ett grupprum med de flesta i min grupp och vi ska strax gå igenom redovisningen och våran underbara b-film! Hahahah!

Ikväll är det dags för mig och Mange att börja packa de första flyttkartongerna från förrådet och förhoppningsvis hinner vi färdig med det och kan påbörja átt packa i lägenheten. Först ska jag köpa sopsäckar och packpapper på överskottsbolaget.. Sopsäckarna kommer jag att använda till gardiner, täcken,kuddar etc. och flyttkartongerna till resten så som köksgrejer, prydnadssaker och ljuslyktor...

Jag längtar faktiskt oerhört till flytten, känns väldigt bra ändå trots alla mina tankar fram och tillbaka så vet jag att jag tagit rätt beslut och med alla nära och käras stöd framför allt mormor,morfar, pappa och lillasyster Saras stöd känns detta så otroligt bra :-)


Nu ska vi fortsätta här ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback