tvättis, städning och deprimerad..

Hallojsan!
Idag på förmiddagen åkte jag och Malin till sjukhuset för att Malin ville ha sin epekris från då hon var inlagd och jag skulle träffa Maria. Samtalet gick ganska så bra fast direkt när jag kom hem var jag riktigt deppig och låg. Gjorde i ordning lite lunch och kikade på IKEA´s hemsida och skrev en låång lista på saker jag ska/måste köpa till mitt nya hem, nta gardiner, knivslipare,skärbrädor, golvlampa, batterier och såklart värmeljus!! Ikeas värmeljus är faktiskt de bästa tycker jag, det är dessutom ett plus i kanten att de är så pass billiga!

Jag har varit ner till förrådet med lite mer kartonger o sopsäckar så nu återstår bara en jättekartong.. Och jag bokade även om min tvätttid så nu håller jag på att tvättar min 2a maskin med sängkläder och underkläder, så det återstår bara en till maskin sen är jag färdig med att tvätta så då återstår det bara att låta kläderna torka i torkrummet och i torktummlaren :-) Funderar på att städa mer noggrant hemma i lyan också, skulle vara jätteskönt att få det gjort innan helgen faktiskt så det ska jag nog också göra fast efter jag ätit middag..

Imorgon börjar jag kl 13, och ska försöka ta mig en sovmorgon! Har länge känt mig frusen och lite huttrig, så jag börjar nog bli förkyld igen! huua!

Jag har dessutom börjat lyssna på MinRadio (en webradio) med en rad olika radiostationer med olika sorters musik, så skönt att kunna välja musik utifrån sitt humör liksom!

Näe, nu ska jag fixa lite mat, frågan är bara va jag ska äta idag? :-/



saknar min kärbo trots allt som hänt!


:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback