tisdagskväll!

Hejhopp!

Jag har inte bloggat sedan jag flyttade ín till min nya lägenhet mitt i stan! I lördags var det av, två flyttlass med en massa kartonger, sopsäckar, papperskassar och möbler. In i min etta på 43kvm! Pappa, Malin, Hjärtat och Melvin hjälpte till så gott som..
Malin gjorde mig sällskap första natten som blev till ett helvete rent ut sagt, vad som  hände och vad som utlöste det hela är ingenting jag tänker dela med mig av här, eftersom jag anser att det är personligt. Hur som helst så sov jag bra den natten och lika natten därpå.

På söndagen åt jag o Malin fukost tillsammans innan hon gick hem till sin Fabian och jag röjde som sjutton bland sopsäckarna och kartogerna. Till sist var alla kläder, sängkläder och extra kuddar o täcken på plats i garderoberna! Dammsugade och bytte överkast i sängen och kuddar till soffan, så nu matchar både överkastet och kuddarna soffan (samma mossgröna nyans) jättevacker och hemtrevligt!

Igår saknade jag Magnus jättemycket, trots det som hänt och läget som är mellan han och mig så belöt jag mig ändå för att ta spårvagnen hem till honom och sov där eftersom jag kände att det skulle göra mig gott mitt i allt kaos! Fick skjuts hem i morse efter vi lämnat en trött Mevlin hos dagmamman. Och nu ska jag och Mange inte ses på ett par dagar, vi båda tycker att det är lika bra när de är som det är helt enkelt. Och jag tycker att det är en jättebra ide från oss, så istället ska vi inte heller höras av (på sms eller samtal) bara på moronen och på kvällen.

Igår pysslade jag lite här hemma efter min middag, Guns N Roses flaggan kom upp på väggen vid sängen samt så spikade jag upp två av mina Lasse Åberg tavlor i hallen och det blev jättebra!

Just nu ser jag fram emot att åka på ikea och köpa nya gardiner, som skärmar av ljus och ljud bättre än de som jag har nu.

Jag trivs redan jättebra i min nya lya och sitter ofta och tänker på att jag aldrig haft det såhär fint någongång förut, vilket gör att jag känner mig varm och lite stolt inombords!

Nej, klockan tickar och det är dags att borsta tänderna innan jag ska krypa ner bland rena sängkläder :-)

Puss & Kram!
/Emmsan

Välkommen!






stora köööket :-)


Kök



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback