motivation

Tjolahopp!

Jag har precis kommit hem efter lite konditionsträning både före och efter ett core pass på SATS och jag känner mig redan piggare och gladare och som en helt ny människa.. Antar att jag kommer att ha träningsvärk imorgon men det är bara bra eftersom de känns att träningen tagit.. Tränade ca 140kcal idag, bättre än inget ;-P Efter passet körde jag ca 10 min på löpbandet (powerwalk) sedan duschade jag och bastade innan jag cyklade hem!

Eftersom jag är så peppad på att träna ska jag försöka att träna ca 3ggr i veckan, måndagar (satscore-pass + egen träning på maskiner) torsdagar (SH'BAM) och lördagar (satscore-pass+ kondition). Ska verkligen fösöka att komma igång riktigt nu och se till att matcha träningen med studierna, men vill man så kan man :)) Jag känner mig verkligen motiverad till att träna få tajt/slimma till min kropp och kanske tappa några kilon, inte mig emot direkt!

Nu ska jag fixa lite kaffe :-)

Puss o kram, ses på stan ;-)
/Emmsan



Älskar dig Carl-Magnus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback