livet just nu..

Imorse vakande jag med ett ryck och stirrade på klockan utan att förstå vad siffrorna visade. Hjärtat slog hårt hårt och hela min kropp skakade av rädsla återigen vaknade jag av en mardröm! Och jag avskyr verkligen det!

Idag har jag fortsatt med att packa och nu har jag packat ner alla mina kläder, blev 3 sopsäckar och två väskor (en sportbag och en resväska) SHIT! Ska gå igenom alla kläder sedan och kasta de som jag inte använt under de senaste året. Vilket kommer kännas skönt!

Jag mår väldigt dåligt just nu och är väldigt rädd för att jag ska hamna i en depressionssvacka igen, för jag vet att det krävs oerhört mycket energi, tid och kraft av mig för att jag ska kämpa mig ur den och något sådan energi och kraft finns inte någonstans inom mig just nu. Jag är så inne i flytten och tankarna om särbolivet/förhållandet så att jag helt enkelt glömmer bort att tänka på mig själv..

Dessutom är jag oerhört besviken och irriterad på en person som står mig ganska nära. Jag kan inte förstå hur denne person först kan prata illa om mig bakom min rygg och sedan kommentera och gilla mina bilder på facebook? Whaaat? Ja, det är sjukt! VÄLDIGT sjukt tycker jag!

Imorgon är det fredag och jag ska verkligen njuta av den kvällen med Magnus och Melvin. Ikväll är det SH'BAM men jag känner att jag inte har varlen tid eller energi för det heller, så istället blir jag hemma och ska skriva isär sängen och fixa lite med de sista.. Sen är det    l ö r d a g   och dags för flytt.. Jag antar redan nu att vi kommer få åka två ggr för att få med allt till min nya lägenhet.

Jag vet inte hur mycket jag ska skriva och öppna mig här men jag kan i allafall säga att jag är så otroligt rädd för att mista min Mange, dels om förhållandet tar slut men också om vi blir så osams att vi inte kommer att vara vänner längre.. Dessa tankar/funderingar och hjärnspöken gör mig mer eller mindre galen och oerhört ledsen, så ledsen att jag gråter väldigt mycket.
Igår rann bägaren över för mig när jag stod i duschen , alla tankar kom PANG och det var kört.. Tårarna rann nerför mina kinder samtidigt som Mange kommer in i badrummet och börjar trösta mig.. Jag har nog inte förstått detta förns nu typ, jag ska flytta! Jag och Mange kommer inte bo med varandra längre! Jag kommer inte få krypa upp i hans famn varje kväll/natt när vi går och lägger oss o jag kommer inte längre vakna varje morgon bredvid honom!

Jag hoppas att flytten är räddaren i nöden! Och att jag och Mange "hittar tillbaks" till varandra och finner en stark gnista igen..

Jag uppdaterar senare.... Och då befinner jag mig i mitt nya hem- i en etta mitt i stan!


Magnus, Jag älskar dig! Tro inget annat! Förlåt för att jag gång på gång är misstänksam med det är rädsla! Jag är liiivrädd att du ska bedra mig för någon annan... Du är den underbaraste person jag någonsin mött! Jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback