Fredagsfeeling

Hallojsan!

Idag har jag inte gjort mycket alls, sovit nästan hela eftermiddagen och inte har jag ätit middag heller.. Åt ingenting till middag igår heller, har ingen apit helt enkelt och min kyl ekar.. Men imorgon ska jag iväg och handla lite :-)

Har precis pratat med min vän Malin, en av mina närmaste tjejkompisar och vi ska ses o ta en fika imorgon, känns väldigt lockande och lyxigt! Jag ser redan fram emot att få dricka latte och äta en smaskig bakelse.

Ikväll ska jag bara se tv och ta de lugnt, ska nog poppa lite pop corn så jag får lite fredagsfeeling trots att jag är ensam och lite sjukis.. Jag har tänt mitt rosa doftljus som luktar väldigt gott stod "bubbelgum" på det :) Mys!

men men, nu ska jag återvända till soffan!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback