bli frisk över en natt..

Tjingeliing!

Nu har jag återigen haft lite att göra i skolan och hemma, så därför har jag inte uppdaterat något på ett tag!..

Igår och idag har jag stannat hemma från skolan då jag redan i söndags kände att jag började få ont i halsen och sen har det bara blivit värre. Imåndags eftermiddags cyklade jag hem från skolan och arbetsgruppen och projektarbetet. Vi har jättemycket att göra både efter fältarbetet och inför redovisningen så har jag pluggat hemma och försökt hjälpa mina gruppkamrater en aning iallafall och jag känner mig mer än njöd med min insats.

Just nu känner jag mig piggare iallafall och ska försöka krya på mig under min skönhetssömn inatt :-) Och jag funderar eventuellt på att träffa Malin nått också.. Imorgon nalkas SH'BAMpass på SATS med Amina ska bli skoj och ska försöka att ta det lite lugnare ;) Sen är det freeedag!

Men först ska vi ta oss igenom denna onsdagseftermiddag innan de blir fredag och det innebär att jag och hjärtat ska börja packa.


Nu ska jag titta på Jönssonligan innan de är dags att laga mat :)


Tänkvärt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback