LÖRDAG | elfte februari

Tjingeling!

Hoppas ni haft en underbar vecka och att gårdagen bjöd på massa fredagsmys!
´
Min vecka har till viss del varit bra.. Igår började min dag med en salstenta i sociala relationer, omm ledarskap , konflikter mm, värsta mongotentan ever! Efter tentan gick jag och solade en kort stund, för här tar minsann inte solariumet 1kr och fem kr utan endast 10or, så jävla värdelöst! men sex minuter fick jag steka i allafall och det var riktigt skönt. Efter solningen gick jag o handlade alkohol på bolaget och sen knallade jag hem och åt lunch.. Efter lunchen ringde jag till rekyteringen för kolmården och intervjun gick väldigt bra och den 6 mars ska jag till vildmarkshotellet på en gruppadution tilsammans med 10-12 personer som också sökt säsongsjobb.. Och det ska verkligen bli jätteskoj att träffa de andra!

Idag har jag och Mange varit och tränat på SATS, jag körde ca 8 min på löpbandet (powerwalk) och ca 8min på crosstrainer och därefter core 30min, sjukt jobbigt! När jag kom hem gjorde jag äggröra ochh åt det tillsammans med majs, körsbärstomater och gurka och grillkrydda! GOTT!

Om ett tag ska jag göra middag och sedan duscha och vänta på beatrice som ramlar in kring sju tiden ikväll.. Sedan ska vi göra oss festfina och dra på oförfest på ett studentboende vid bomull och sed bska vi till trappan på kärleksfesten! Wihooo!

För en vecka sedan var jag hemma i Söderhamn och träffade mina föräldrar, systrar och mormor, morfar, farfar o farmor. Och det var riktigt underbart! Och det var riktigt kul att komma hem och vila up sig och må bra samt få tankarna på annat :)

Nu ska jag slappa en stund!










Lillasyster Ellen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback