jobbigt!

Godmorgon!

Sent i går kväll tog jag ett av de jobbigaste beslutet jag någonsin varit tvungen att ta! Jag valde att göra slut med Mange :'( Eftersom jag under en längre tid mått dåligt och varit väldigt ledsen så var detta beslut ännu jobbigare att ta.
Under ett par veckor har jag upplevt att Mange och jag varit påväg mot slutet av detta förhållande, och vi har försökt gjort allt för att rädda detta men efter en hel del jobbiga händelser sedan jag flyttade ifrån Mange den 21 januari så blev vårat förhållande helt enkelt för svårt för att rädda och reparera..

Jag tänker inte ta upp er än nödvändigt, utan jag ville bara skriva av mig lite..

Jag känner mig otroligt ledsen, tom och väldigt förvirrad och det är nog inte så konstigt eftersom jag gjort slut med Mange! Jag har aldrig ångrat att jag träffat honom, lämnat söderhamn för honom och bli särbos med honom- tvärtom! Jag har lärt mig väldigt mycket av detta och det är något jag tänker bära med mig i ryggsäcken och ner till graven.

Idag ska jag träffa GRYMT kl 13:15 för att gå igenom en hel del och efter det kommer jag nog att gå hem..




Det är mitt precis i detta NU:et som jag kommer att upptäcka vilka som är mina vänner och inte!



Jag hoppas att jag och Mange kommer att vara vänner och kanske hitta tillbaks till varandra senare...
Jag älskar dig, Mange! Det vet du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback