grönsåpa & doftljus - torsdagslyx!

Halloj!
Jag har precis kikat på avsnitt 16 av Elsas värld på tv3play, jag älskar verkligen den serien och den är verkligen humoristisk :) Idag stannade jag kvar lite längre på campus för att umgås o plugga med Beatrice och Gabii, men de blev inte alls så mycket gjort utan istället satt vi och sjöng och kikade på facebook. När jag kom hem ställde jag mig vid diskbänken och diskade eftersom hela diskhon va full av disk, men de var snabbt överstökat och då värmde jag lite mat och åt, efter jag ätit tog jag fram dammsugaren och fixade skur vatten med såpa därefter dammsög jag hela lägenhen ink mattorna och sedan torkade jag golven och nu sitter jag här i mjukiskläder och myser med lite värmeljus och njuter av att det är städat och fint hemma och en härlig doft av doftljus och grönsåpa. HÄRLIGT!

Imorgon måste jag försöka att komma upp väldigt tidigt för jag ska iväg till vårdcenralen kl 8 för att visa upp min stackrs stortå som återigen blivit drappad av nageltrång som gör ONT! Kan knappt använda vilka skor jag vil eftersom de blir sådant tryck av strumpan och kon så det gör riktigt ont! :'(

Imorgon är det fredag och då ska jag iväg o ha fredagsmys med Malin, vi ska käka nått gott och bara myspysa hela kvällen lång, och på lördag ska jag och Gabbi till Beatrice på kvällen för lite eget lördagsmys medans de övriga kurskamraterna och lärarstudenterna är på KVARsittningen blir nog jättetreligt med lite tjejmys! Ska även tvätta på dagen.. På söndag ska jag endast ta det lugnt och invänta på BIG BROTHER 2012! Faaaan så najs de ska bli!

Nu ska jag alldeles strax gå och göra riktigt varm choklad ni vet, när man kokar mjölk och kakao i en kastrull på spisen (känner mig så fruuusen) och så ka jag rosta smörgåsar och äta med apelsinmarmelad och edamer ost perfekt till Sveriges värsta bilförare!


Puss Puss
Emmsan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback