Tankar kring min gåva..

Halloj!! <3
Steg upp strax för sju eftersom jag skulle till vårdcentralen, drack kaffe och tittade på Vakna med the vocie på femman innan jag och Mange åkte till vårdcentralen i Hageby. Fick först träffa en sjuksköterska som skickade upp mig till en läkare som i sin tur skrivit ut antibiotika och skikcat en remiss till kirurgen på sjukhuset! Så skönt att ha det fixat! Nu ska jag strax fortsätta med min skrivuppgift och har som mål att bli färdig senast imorgon så jag kan få feedback av Tina och Marcus V.

Pratade nyss med pappa och sara, och eventuellt kommer pappa och farmor på besök till veckan, antingen på måndagen eller på torsdagen kommer de hit över dagen o hjälper mig att fixa gardinstängerna (som hela tiden ramlar ner) och få upp tavellisten så jag kan få upp mina fina tavlor ovanför sängen och ställa dit ljuslyktor så de blir lite myspyyyys!

Jag måste passa på att ta upp en sak angående min mediala gåva! Jag stod och pratade med Ewa från LF (lärarförbundet) igår angående mötet vi hade i onsdags.. Då jag och Beatrice upptäckte att våra skor var varma, ungefär som att de stått på ett element under tiden, men det hade inte våra skor gjort och inte fanns det något element i hallen så skorna var varma av någon annan anledning, så jag frågade Ewa om de spökade där och fick till svar att det gjorde det. Igår pratade vi vidare om det och hon bad mig inte att berätta om min ediala gåva till några andra eftersom jag kunde uppfattas vara "tokig" och att människor i min närhet skulle få en annan uppfattning om mig.
Detta är något som jag tänkt på och såhär är det, jag skäms inte över denna gåva utan jag kan mer än gärna prata om att jag har den och så vissligen förstår jag Ewas tanke bakom de orden men jag tar inte åt mig eftersom detta är något jag stolt bär med mig,och är det så att de finns någon eller några som skulle störa sig på det eller tycka att jag nu är "tokig" så fine! Det är upp till dem, jag är inte annorlunda på nått annat vis och jag lovar jag är ingen häxa heller fast kanske det finns människor som tycker så också om sådanna personer som jag. Jag tänker helt enkelt inte ändra på mig själv på något vi utan duger jag inte som jag är och får folk någon annan uppfattning om mig bara för jag är medial så kan de helt enkelt dra sin väg!

Jag jobbar också så att jag inte på något vis försöker övertala min familj, vänner och övriga bekanta om att de finns ett liv efter döden, utan tvärt om jag kan mer än gärna ta en sittning med den som tror eller vill ha kontakt med någon som finns på andra sidan. Om det finns någon där ute som känner att de skulle vilja ha en sittning med mig eller kanske få ditt hem "rensat" så får ni mer än gärna ta kontakt med mig!


Hur som helst nu ska jag ta tag i skrivuppgiften om mobbning kanske... Eller så tar jag en snabbis på stan, jag vet inte.. Får se! Ikväll ska jag till Malin på fredagsmys iallafall! :)


Ha en härlig fredag!


Puss
Emmsan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback