Påskafton!

Hallojsan!
Jag befinner mig just nu hemma hos pappa, där han springer runt och städar, har har dammit, dammsugit och nu torkar han golven och det doftar väldigt fräscht!
Snart ska jag och pappa åka till Gävle fram och tillbaks, pappa ska köpa cykeldäck o slag till min cykel, så snällt av honom!

Som ni säkert märkt har jag inte så mycket tid eller energi för att uppdaera min blogg, har faktiskt haft tankar på att sluta blogga fast det är ju så himla skönt att skriva av sig ibland också :-)

Det har hänt en massa sedan sist jag bloggade faktiskt, men inget av det som hänt vill jag ta upp här tyvärr, eller joo kan nämna att jag var på dejt förra helgen i Uppsala :-) Träffade världens härligaste kille alltså! En sån där kille som inte är som de flesta killar, tvärt om. Den här killen var enormt respektfull, empatisk och otroligt snäll o charmig som få! Jag och han bestämde redan på söndagen att vi skulle ses igen och då blir det hos mig i Norrköping :) Wiiiieee! Jag tycker verkligen om honom =)


Jag kämpar fortfarande på med studierna, och det ser ut att gå framåt för tillfället! Har bara en omtenta kvar och en skrivuppgift sen är jag nog ikapp. Men tankar om att hoppa av eller ta ett studieuppehåll har slagit mig flera gånger sedan jag började studera i höstas, men jag brinner ju verkligen för detta så det skulle vara så trist om det här skulle stoppa mig och mina drömmar :-/ Faan! Menmen, vi får se hur det går och vad som händer efter sommaren.


Idag ska jag som sagt åka med pappa till Gävle, sedan hem till mormor o morfar och fixa mina byxor till HELGRYMT (lärarnas festeri) och sedan kalas hos faster Carina, Middag kl 15 hos faster Maggan- jösses! Full fart hela tiden!


Puss puss från mig och Titzie =)


En bild säger mer än tusen ord......


Emmsan & Malin kväll :-)



Mammas älskling Titzie



Lycklig tjej påväg hem från Söderhamn och påväg till Enköping för att träffa D :-)




Mys på altanen förra helgen! <3


Snygging ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback