Lucia

Sitter hemma och fryser om fötterna, funderar starkt på att ta en varm dusch och sedan på med myspyskläderna och de stickade sockarna jag fått av svärmor! Men först ska jag uppdatera lite..
Efter operationen har jag haft riktigt ont och problem att äta och svälja, så det enda jag fått i mig efter operationen är flera liter nyponsoppa, lite kräm och några piggelin. Och jag är skitglad verkligen, i förrgår ställde jag mig på badrumsvågen och fick se att jag gått ner nästan 4,5KG (på ca 2veckor) och det märks, innan operationen köpte jag mig två nya byxor och ena paret sitter inte alls tajt över min "negerrumpa" utan nu är tyget vid rumpan slappt, vilket jag tycker är riktigt fult! Så jag ska tvätta dem och hoppas på att de kryper en aning så de sitter tajt!

Igår måndag, var jag tillbaks i skolan och så underbart och jätteroligt att träffa sina kompisar och gruppkamrater igen och vissa hade faktiskt saknat mig så det känns jättekul! och de flesta la märke till min helt nya röst, en lite ljusare stämma och jag har faktiskt inte vant mig än med den så varje gång jag pratar så tänker jag "Är det verkligen fortfarande jag, Emma?" hahahah. Hur som haver var det jättekul och skoldagen var snabbt över, slutade vid femtiden.

I morse följde jag med sambon till ögonläkaren på ett återbesök och vilken skillnad det var! Sist hade lilla älsklingen bara 30% av sin syn, vilket innebär att han såg knaptt nått egentligen.. Efter ögonläkaren fick jag skjuts till campus där jag o min grupp skulle ha gruppträff. Jag o Tina var först i våran grupp och vi satt och jobbade lite inför morgondagen och pratade en massa innan de andra kom! jag är så glad över att jag har Tina, hon är verkligen en underbar tjej! Strax före tio knallade de fleta i gruppen upp och såg på Lucia, så mysigt och en sån härlig och lite mystisk stämmning men väldigt fint och rofyllt på något underligt sätt och jag blev nästan rörd av deras sång! Det var så vackert! Efter lussefirande knallade vi ner tillbaks till grupprummet och jobbade på och lunchade sedan var vi klara och jag mötte upp sambo och följde med honom när han skulle luncha. Eteråt gick jag på stan och fixade lite med julklappisarna till min Carl-Magnus och min pappa,därefter åkte jag hem.

Så, mer än så har jag inte att berätta just nu :-)


Ha en jättehärlig tidagskväll!

Kram
Emmsan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback