Fjärde advent | 18e dec

Hallojsan!
Idag snöar det för fullt ute, och äntligen har jag fått lite julfeeling i min kropp! Mitt humör är nästintill på topp och jag sitter fortfarande i mina ljusrosa mjukisbyxor, mc montörernas ticha och håret är uppsatt i en slarvig hästsvans- men jag gillar´t! Känns för första gången på vääldigt länge helt OK att sitta ofixad mitt på dagen. Fast jag ska faktiskt gå och dusha om en kort stund. Har dammsugit och torkat av golven som är den riktigt orsaken till att jag inte är påklädd ännu *fniss*

Oj, vad det är mycket som sker i mitt lilla liv just nu. Tänka sig att jag snart gått en hel termin på universitetet tillexempel! Känns faktiskt väldigt bra! Och att jag desutom blivit medlem i Lärarförbundet och massa annat! Jag har väldigt mycket tankar och drömmar just nu, men inget jag tänker dela med mig av till er bloggläsare. SORRY!

Äsch, nu känner jag mig äcklig, och jag längtar faktiskt efter att få känna mig fräsch, snygg och vacker, här kommer jag kära dusch!


Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback