22 i tofte

Hejsan, hoppsan fallerallera!
När julen kommer ska varenda unge vara gla´!


Just nu sitter jag och ska strax ta mig en härlig promenad till stan, ska luncha med hjärtat på Burger o CO och äta min laxburgare sedan ska jag julshoppa med min kurskamrat Beatrice, ska fixa julklapparna åt pappa och min sambo. Därefter åker jag till sjukhuset och sedan hem.

Ikväll ska vi fira lillajulafton med Melvin, och igår var vi och köpte lite mer julklappar åt honom. Så nu är allt klart, bara att invänta Tome(mor) ;) Sen öppna julklappar och leka en massa med dem innan vi tillslut ska packa tills vi ska resa till Söderhamn imorgon! Och om jag ska vara helt ärlig så har jag aldrig haft en sådan hemlängtan som jag har just nu! Det bara pirrar i magen och jag känner mig så varm inombords, för snart får jag äntligen träffa min pappa och mina småsystrar igen och mina mor -och farföräldrar och kanske några goda vänner :) Det ska bli så underbart!
Igår eftermiddag gick jag till Hageby och köpte julklappar till lillasyster Ellen, morfar och Benny, köpte även en julklapp åt mig själv, en röd klänning på CUBUS! Jättefin julklänning som var nedsatt några hundralappar så den köpte jag åt mig själv :)

Nu ska jag klä på mig och kila iväg och möta min sambo!

Från mig till er där ute- en riktigt god jul!


Jag älskar den här bilden på min älskling Skurt, första julen (2008) :-) Mamma saknar dig massor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback